Gissa det du

I morse sa Erika :
- Jag har en sak som börjar på L...
- Jaha, vad är det då, frågade jag  förstrött eftersom rätt mycket energi gick åt till att fiska fram en strumpa som hade gömt sej under soffan.
- Gissa det du, sa det rara lilla barnet.
Och jag gissade på legobitar och lakrits och luspudlar och leksaksbilar och allt möjligt annat också. Men allt var fel. Till slut gick hon med på att säga vad det var.
- En kaninbytta och en fårfilm...
- Vad i hela friden är en kaninbytta och en fårfilm, frågade jag. Ni har väl redan listat ut vilket svar jag fick...

- Gissa det du !
Hoppas nån kan ge mej ett bra svar för jag håller på få överhettning i hjärnan av att fundera över kaninbyttor och fårfilmer.

Kommentarer
Postat av: Tapetbytta

Bokstavsbarn i en väldigt bra bemärkelse! Sicken lyx att bara få fram nya ord så där.

2009-09-18 @ 13:57:52
Postat av: Ia

Underbara barn! Hon är för härlig!

2009-09-18 @ 18:37:44
Postat av: Anonym

Ha Ha Ha hon är ju bara för härlig ,vad många härliga skratt du måste få av det lilla charmtrollet

2009-09-18 @ 21:58:37
Postat av: eva

glömde att skriva från vem

Eva

2009-09-18 @ 21:59:47
Postat av: Carina

Haha,typiskt Erika =D Har du kommit på va hon menade??Hon é klok din lilla stumpa..nyfiken vad hon hade för nått som börja på L.

Ha en fortsatt trevlig helg vännen kramkram

2009-09-19 @ 19:52:55
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Babsan

Barn är för härliga!



Sluta tänka på det nu. Hur går det för dig, ont?



Trött ikväll så nu ska jag krypa ner mellan lakanen.



Vi hörs ♥

2009-09-20 @ 22:07:08
URL: http://www.litetbetydermycket.blogspot.com
Postat av: L

KOmmentarerna på "ditt dagis" var oxå helt underbara :-))

2009-09-22 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0