IRL

Ja, naturligtvis ! Verkligheten och vad som finns och inte är ju ett högst filosofiskt begrepp och enligt teorierna om det krökta rummet så kröker väl också tiden och då upprepar sej händelser i en evig liggande åtta och sett på det viset minns man väl alltid i någon dimension rätt. Kanske kunde jag i någon annan kultur ha blivit schaman. Å andra sidan verkar ju marknaden för sånna bli allt bätter i vår kultur också. Hade en gång en övning i en åttondeklass där de skulle få ändra en sak var i världen. Det kom månnga vackra tankar om att ta bort problem och orättvisor. Men en kille tänkte större än så: -Jag skulle upphäva gränsen mellan fantasi och verklighet. Sug på den ett tag.Upphäva gränsen mellan fantasi och verklighet. Vilken revolutionerande tanke. Jag var helt euforisk när jag åkte hem. Mitt i en tvär kurva slog det mej plötsligt, vilken av mina fantasier skulle jag egentligen vilja möta på andra sidan kurvan....

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag kan förstå det.. S är kanske inte den mest "samlade" människan i Hammarn i vanliga fall heller.. :p SUCK. Fortfarande inte hört någonting.. Blir galen snart.......

2009-05-19 @ 22:38:25
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0