VM i vaddå

Jag är fullkomligt övertygad om att vi alla går omkring och är bäst i världen men vi vet bara inte riktigt på vad. Särskilt gäller detta mig själv. Naturligtvis går hela världen bara och väntar på att slås av häpnad av just mig. Det är bara det att den gren jag är världsmästare i är inte helt uppfunnen än. Funderade ett tag på hur det står till med skidflygning för damer över 45. Borde det inte gå att erövra åtminstone en SM medalj om man nu råkar på överleva.Fast SM känns lite futtigt när man nu går och känner sig som en världsmästare. 
Här kommer en lista på möjliga grenar:

Knäplåstring

Längdvissling

Prickspottning (omöjligt, allt som kräver precison går bort)

Potträning - Marathondistansen

Cykling i motvind (en gren jag är verkligt vältränad i)

Psykisk balans

Allmän slöhet

Sand mellan tårna-25 gramsklassen

Solbränna - både stil och tempovarianten

Ja,nu tänker jag ägna de närmaste 2,5 månaderna åt att träna hårt på alla dessa grenar och sedan hör jag av mej framåt hösten och  meddelar vilkenav dem jag uppnådde verkligt mästerskap i.

Ha en mycket fin sommar. Nu ska jag packa inför solsemestern. Jag fick ett SMS idag.Passen är klara och ligger hos polisen på Arlanda. Hurra !

Kommentarer
Postat av: LS

Låter som en Tio-kamp! Ha det så välförtjänt skönt på semestern!!

2009-06-16 @ 19:10:32
Postat av: Susanne

Ha en riktigt skön semester!!

2009-06-16 @ 21:20:17
Postat av: Anonym

Äntligen lite sport som man har en chans i! Och vad just du är världsbäst i... kanske att inspirera andra? Funkar på mig i alla fall. Grattis till passen och ha en bra sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0