Summera sommaren

Nu är det snart dags. Jobbångesten slog sina sylvassa klor i mej redan i mitten av veckan så det kan helt enkelt inte bli värre. Det underliga är att när jag väl är på jobbet så är det ju bra. Jag trivs för det mesta fint. Varför ska det då vara så svårt innan jag kommer dit ?
Nu är det alltså dags att summera sommaren och tänka över saker och ting. Framförallt gäller det ju att se om jag har nått mina uppsatta mål.
Listan på det jag skulle träna på i sommar såg ut så här

Knäplåstring

Längdvissling

Prickspottning (omöjligt, allt som kräver precison går bort)

Potträning - Marathondistansen

Cykling i motvind (en gren jag är verkligt vältränad i)

Psykisk balans

Allmän slöhet

Sand mellan tårna-25 gramsklassen

Solbränna - både stil och tempovarianten

Mycket blev inte av. Knäplstringstrningen försvårades av att ingen fick några sår på knäna och det var väl iochförsig bra. Längdvisslingen glömde jag bort. Potträningen gick länge väldigt dåligt men sen så ordnade det sej helt av sej själv. Cyklingen gick länge bra men sen försvårades den av tekniska problem.Punktering på bakdäcket.
En gren jag hoppades mycket på var psykisk balans. Det gick fint att träna den. Flera månader gick jag omkrig och var som en filbunke.Jag byggde upp ett inre lugn som var så stort att jag började tro att jag var Tomas di Leva men sen i sista spurten bröt lugnet samman och jag blev totalt rasande och sen dess har jag inte riktigt återvunnit balansen. Nästa gång ska jag göra ett träningsuppplägg som går ut på att försöka behålla den psykiska balansen även i svåra situationer. Helt enkelt räna med vissa störningsmoment..
Det är bara att konstatera att den enda gren som jag verklgen har lyckats öva upp nån sorts mästarklass i är allmän slöhet. Om jag hittar ett gäng sponsorer så skulle jag kunna satsa på att bli proffs.
Jag trodde ett  tag att jag låg bra till i solbränna också  men JB kom hem från stugan igårkväll och hon var alldeles kolsvart.




Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är det jag hör!!Ska ni börja arbeta helger???Hmm,står allt rätt till i hennes hjärna?..Ja bara undra..;)

Jaja,vi får höras av ang Sthlms resan vännen..annars blir det väl nån annan helg.

Kramen

2009-08-11 @ 12:54:01
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0