Mera djungeläventyr

Visst måste det ju ligga något i det kopulatrisen skriver här ovan. Man bör ju naturligtvis veta vart man vill ta sej i den vildvuxna nätdjungeln. Dvs jag måste veta exakt vem det är jag vill ha tag i. Att göra som en Stanley och irra omkring i det inre av Afrika i många år, på tidningens bekostnad, bara för att till slut hitta en gammal och skraltig Dr Livingstone, det känns ju både dyrt och besvärligt. Så jag satte mej ner och började skriva. Inte om mej själv den här gången, utan om den jag hoppades finna: Jag vill ha nån som ser på mej med varm och vänlig blick. En som tycker jag är bäst även när jag är i dåligt skick. Nån soM alltid hänger med om jag vill ut en stund. Som håller mej sällskap till morgonen när jag inte får en blund. Äsch förresten, skit i alltihop. Jag har ju redan hund. Du och jag Bente! Tror jag det.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha ja väldigt konstigt.. Men nu när jag har internet, så vill jag ha mer.. Nu vill jag ha alla mina TV kanaler.. Mycke vill ha mer vet du.. Suck. Giriga svenskar..

2009-04-25 @ 09:16:58
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp, det gäller apselut att veta exakt vad man vill ha. Jag fick fullträff på tre av mina viktigaste punkter, så kör hårt! TYDLIGHET framför allt! En av de övriga punkterna, "måste utöva någon sport", kändes väl inte helt ärlig när jag skrev den, så därför fick jag en som inte alls drar på fotbollsträningar men däremot slaviskt följer NHL-matcher...

2009-04-25 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0