djungeläventyr

Efter alla dessa ensamma dagar så tycker jag att det är dags att jag ger mej ut på jakt. Eftersom jag alltid har gillat spindlar så blev metoden nätdejting. Det finns oootroligt många olika nätdejtingföretag och pengar vill de tjäna allihop. Man kan alltså inte pytsa in lite grejor på måfå här och där. Nej, det gäller att studera branschen noga för att maximera utfallet. Alltså -jag måste få många svar snabbt så det inte blir så dyrt eller ännu bättre -ett svar från absolut rätt person.

Efter att ha läst kontaktannonser i 56 timmar har jag lärt mej följande.
 1 skriv bara positivt om dej själv.
2  Skryt inte
3  Var sanningsenlig
4 Verka väldigt socialt kompetent
5 Ha en twist så du sticker ut ur mängden
6 Använd enkla ord
7 Tala direkt till läsaren

Skitenkelt. Med beaktande av dessa regler satte jag ihop följande text;
(läsanvisnig- sätt tummen på höger sida om nästippen och långfingret på vänster sida och kläm åt. Läs sedan högt)

Jag är en liten hårig typ som bor under en sten 
Jag har så många vänner men när timmen blivit sen
känner jag mej ensammen fast bara litegrann.
Det blir nog säkert bättre bara vi två får varann.
Alla Mamma säger att jag är snygg
till själ och sinne både snäll och trygg
Humöret mitt det är jämnt och bra
Jag är lämpligt  sur varenda da
Nej, jag har inga nojor, särskilt inte städmani
helst vill jag gå i skogen för där känner jag mej fri.
Skriv ett svar, jag väntar ju
på att det ska bli jag och du


Ja,mina barn, nu vet ni hur ni ska gå tillväga om ni nångång ska ge er in i nätdejtingdjungeln. Återkommer snart med en rapport om hur man ska sortera de hundratals svar som snart kommer att plinga in....

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, nice vännen!!Jag väntar på besked hur det går i sorteringen ;)

Kramen

2009-04-13 @ 15:20:22
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Susanne

Med den presentationen kommer du garanterat att få hur många napp som helst!

Lycka till! :-)



/ Susanne

2009-04-13 @ 21:50:29
Postat av: jenny, ditt bästa barn.

HAHAHAHAH!! Så den eviga kärleken från dina fyra kidz räcker inte?

2009-04-14 @ 17:20:57
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0