Dejtingdjungeln del 2

Det här var inte alls så enkelt som man skulle kunna tro. Hittills har det bara dykt upp två spickulanter. Den förste var en 62;årig kroppsbyggare från Stavanger. Han hette knud-Arne och skickade en massa bilder för att visa vad snygg han var i string.Det kädes inte helt klockrent. Jag har ju så svårt att förstå norska. Den andre som svarade var en 37;årig överliggare från Lund som tyckte att han behövde nån som kunde sköta hushållet eftersom hans mamma var lite gammal och skraltig. Han vägde 340kg och hade inte varit utom dörren på tre år. Han tyckte att min vers haltade. Nä, du lille gubben, tänkte jag, ska det finnas en besservisser här så ska det åtminstone vara jag. Nu är bara frågan: Hur kunde det gå så fel ? Jag som hade laddat upp med kölappar och allting...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skam den som ger sig! Till slut så dyker prinsen upp på sin vite riddare...eller i sin skitiga bil! ;-)

2009-04-19 @ 09:55:19
Postat av: Kopulatorn

Bästa tipset jag har är att göra som jag och två andra kloka kvinnor gjorde i januari: skriv en lista med 50 punkter över hur önskemannen ska vara. Vi fick nog aldrig till 50 punkter, men vi fick med det viktigaste. Efter en vecka träffade två av oss ett par supermän. Rekommenderas å det varmaste. Listan, alltså, inte männen, ty de äro numera paxade.

2009-04-22 @ 18:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0